Tilbage fra italienske Gig

lørdag den 27. november 2010

Netop hjemvendt fra min rejse undervisning i Toscana, Italien. Sikke en tur! Den mad, det smukke landskab, og hvad en stor workshop. Dont know, hvis du har rejst i udlandet, sidst, men det er helt prøvelser. Så fly bliver i slutningen gøre dig for sent til din tilslutningsfly og næste ting du ved du er hele ruten er skudt. Oh well ..... jeg fik at se Arezzo, og Toronto (for natten), og jeg var ikke engang burde. Men når jeg var der jeg fandt lyset i Toscana for at være smuk og den atmosfæriske effekt af de fjerne bjerge gjorde dem den smukkeste medie blå. fald lys på cedertræer, marker og villaer gjorde du ønsker at male hvert minut. Tho vejret var lidt usamarbejdsvillig, da vi først fik der, klarede det op pænt og gav mig lyst til at male endnu mere, når solen endelig har foretaget sin appearance.Now til maden. Alt det var fantastisk. Den brusciotta (ligesom salami) den ravioli, toscanske suppe, og vildsvin at nævne nogle få! Jeg fandt folk meget flot og tho jeg kunne tale med dem, de i det mindste gjort en indsats for at forstå mine pantomime gestikulerer som jeg forsøgte at kommunikere med dem. Jeg vil sende billederne jeg gjorde derovre i et par dage. var velsignet med at sælge alt, hvad jeg malet til workshop deltagere og deres ægtefæller som souvenirs af deres tur til en af de smukkeste steder around.Heading til Ocean City Maryland til at undervise i de næste par uger og derefter videre til en fælles workshop med Kathy Weber i Providence, Island Rhode. Så ud til Cape for min one man show af indvendige og kok malerier på Elizabeth Rowley Gallery i Orleans.

Etiketter: , , ,