Du har måske lagt mærke til Intranet-konferencen 2011 (hollandsk: Congres Intranet) blev afholdt i denne uge. Sidste år var jeg i stand til at leve-blog konferencen og få indlæg ud med det samme. Nu, hvor jeg arbejder for virksomheden at organisere konferencen var dette ikke muligt. Tweeting under konferencen ikke var et problem, men forlagsvirksomhed blogposts var bare en smule for meget arbejde. Men jeg vil sende mine notater om keynotes og breakouts i de kommende dage!

Stillingerne vil være omkring:
- Den keynotes af Dion Hinchcliffe om sociale virksomheder og intranet, Jane McConnell om governance i den 'sociale' verden, Tony Byrne om fremtiden for intranet teknologier og Martin White om mobil og intranet
- De to udbrud jeg følgeskab af Jane McConnell og Martin White

Der henvises til # intra11 for alle tweets om konferencen. Mange flere end sidste år! Og tjek den officielle hollandske blog om konferencen kortfattede videoer, blogposts om masser af forhandlingerne og dias af keynote-taler og udbrud. Også henvise til de første to Dutchposts fra de besøgende.
Jeg fangede tweet log her til senere læsning og reference (fordi Twitter Search er stadig forfærdelig ...).

Etiketter: , , , , ,