Lektion # 2 fra topmoedet

torsdag den 30. juni 2011

Jeg har lært en af ​​de vigtigste årsager til topmøder, konferencer, events, og alle de andre ting vi gør OMGIVER de forældreløse krise er for folk at mødes og ikke føle malplaceret i vores passion for at tjene Herren ... Det er en tid til at genopfriske og forny ... Det er et øjeblik i tiden, hvor vi kan dele vores hjerte fuldt om, hvordan Gud har kaldet os, og ikke føler sig afvist, misforstås, fremmedgjorte, eller alene ... En ting jeg elsker ved konferencerne er, at vi bliver udfordret i ord og mindet om, at GUDS fik denne! Han har ikke brug for os, men opfordrer os til at betjene ham, fordi den ændrer os på indersiden ... Det giver os et indblik i hans kærlighed til os og giver os mulighed for at gå dybere ...

Da jeg deler mit liv og de 147 mission på en konference den åbner så mange døre for mig ind i andre folks liv ... Det tilskynder mig og giver mig, at sætte skub jeg har brug for at kæmpe noget mere!

Du ved, hvordan man nogle gange kan føle som 7 mangehovedet uhyre, når du går ind i kirken, Target, skole, købmand, eller bare bolden parken?? Godt på SJÆLDNE SUMMIT vi alle har 7 PUNKTER! og det føles godt ...


Etiketter: , , ,