Monster Juggs

søndag den 5. juni 2011


Jeg tror ikke, det vil komme som en overraskelse for nogen, når jeg indrømme, at selvfølgelig er der nogle litterære udsmykning, der går ind i mine indlæg. Når jeg sidder her ranting og rablende gennem et tastatur hooked op til internettet sige lort som \ "GRRRR Jeg er så gal, at GREG LUTZKA bærer en FEDORA! \", Jeg er ikke rigtig hjemme ryste min knytnæve i luften og råben på computerskærmen.

Punkt er, jeg vil gerne fortælle dig, at der ikke er nogen udsmykning overhovedet i den erklæring, at jeg var bogstaveligt talt krybende, og på steder fik en grov fornemmelse i min mave, mens jeg sad gennem dette videoklip indføre Street League Monster Energy Dime Squad:



Især krybe-værdige dele, hvor da de alle var talte, hvem der havde den bedste kickflips, eller når som helst, at australske tæve talte. Undskyld australiere, jeg er sikker på at du er cool mennesker, men du lyder ulækkert.

Jeg vil ikke have dig til at tro, at de dele ovenfor, var det kun dele jeg var krybende på selv. Jeg var krybende, før jeg selv trykkede play, bare at vide det foreligger. Det er derfor jeg altid flip-floppe på Dyrdek. Sikker på at jeg forstår skateboarding er en stor ting nu, og fortælle dig sandheden jeg ønsker ikke skating at dø, så alle hader os igen og butikker gå ud af markedet, og skatere kan ikke gøre anstændigt penge til, hvad de gør, enten på industrien side eller som en pro. Jeg ved ikke engang rigtig bebrejde de fleste af de dudes for ridning for energi drik sponsorer, stormagasiner, pooper scoopers eller sådan noget. Nogle mennesker har forskellige prioriteter.

Men denne video, der faktisk gør mig ked af hvor stor skøjteløb er. Rob, kan du gøre Street League denne store netværk sportsbegivenhed alt, hvad du vil, men er det virkelig nødvendigt? Er det?

Jeg skal give det op til hvem redigeret denne video selv. Efter at have anmodet hver af pigerne, hvad de ville gøre, hvis de skatere gav dem $ 150.000, har de et godt stykke arbejde for at skære ud den del, hvor de tydeligvis svarede \ "Oh du mener, når jeg sugede hans pik? \", Vil du snart

Etiketter: ,