Monster Mash

tirsdag den 18. januar 2011

Nogle gange er der ikke meget gang i den skate industrien, og finde ting at lave et indlæg om, er svært at gøre. Så andre gange industriens trækker det bukserne nede, squats, og tager en stor lort på dit ansigt. For eksempel sidste uges begivenheder med føreren af sponsor hopping og modsigelse Mike Vallely, og føreren af viral markedsføring Rob Dyrdek. Generelt er det temmelig forudsigeligt, hvem der kommer til at ende op på bloggen her. Det er normalt den samme roterende figurer der deltager i mærkelige sponsorater, mainstream marketing osv., osv. Så jeg var lidt overrasket sidste uge, da jeg så denne vodka kommercielle byder Brandon Biebel.



Måske er det ikke overraskende faktisk. Jeg mener Biebel er lidt mere derude end nogle af de andre dudes, hvad med hans Maloof / Basketball Association, Neff sponsorering, osv. Men i hvert fald, så jeg denne video sidste uge før hele Vallely og Dyrdek begivenheder, så selvfølgelig det fik skubbet tilbage. Men før, at jeg havde planlagt at skrive hele denne indlæg om, hvordan måske Shecklers og P-Stænger og lignende er så derude med deres sponsorater, at de er ved at bane vejen for legit skatere til at tage usikker tilbud og slippe af sted med det. Ligesom hvis P-Rod er ridning for Target og Mountain Dew, og iført en slags Nascar stil sponsor hatte, går Biebel laver en vodka kommerciel virkelig se alt det dårlige?

Jeg var lige ved at sige noget i retning af \ "Hvis vi fortsætter i dette tempo, meget snart Bobby Puleo vil ride for Wal-Mart og Sheckler vil have en Red Bull tatovering på panden. \" Pretty sjovt, at kort tid efter, at Den Dyrdek ting skete (om det var ægte eller ej). Men pointen er stadig den samme. De mere og mere, at mainstream professionelle skubbe grænserne for god smag med deres sponsorat valg, jo mindre og mindre skøre det ser ud, når mere legit proffer gøre en lille smule af dypning. Jeg mener se på Chris Cole, han rider for Monster nu og lægger Monster pletter på hans Spitfire beanies og ingen er endnu fortrække en mine.


2011 bør være temmelig interessant, hva? Du vil snart

Etiketter: ,