Heatwave

fredag den 2. september 2011

Jeg tilbragte det meste af søndag formiddag arbejder i gården. Jeg troede, at ved at starte før 8 jeg ville slå hovedparten af ​​varmen.

Yeah. Højre.

Det var allerede 85 grader inden da, og luftfugtigheden var langt over 60 procent. Helt freakin 'airless.

Heldigvis var der en lejlighedsvis brise, der, hvis du var i skyggen, når det blæste igennem, var lækkert! Solen var lys og stabil. Det gjorde til et sejt træk i trimning og klipning i gården i dag. Med en kort pause og en samtale med en nabo, alligevel lykkedes det mig at få gjort med 11. Jeg brugte de næste 30-45 minutter rengøring alting op og gøre sig klar til en tur på lossepladsen.

Af den tid, jeg fik bilen læsset, var jeg gennemblødt og en smule på den udmattede side. Jeg gik ind og brugte de næste 40 minutter nedkøling. Endelig tager et brusebad var beslægtet med en religiøs oplevelse.

Jeg tror dog, at jeg hellere måtte vænne sig til det. Det er meningen at være på eller i nærheden af ​​100 grader for den næste uge. Urgh!

Etiketter: