Vi er tilbage Baby!

lørdag den 10. september 2011

Nå efter 9 dages kørsel, svedtendens, stinkende, bande, griner, Cariboo drikke, Whopper spise, træ sønderdeling, lejrbål grille, tenting, svømning, cliff jumping, solsikkefrø spise, lort taler, myg slapping, knap nok sove, skurv plukning, brand hoppe, Cariboo shotgunning, lerdueskydning, og endda nogle skateboarding, vi kom hjem i god behold sent lørdag eftermiddag.

Udover at bruge de første 4 dage af turen at køre hvor som helst vi kunne for at forgæves at undgå regn, blev turen en stor succes. Ingen skader, alvorlige komplikationer, eller kampe mellem venner. Endnu en periode i mit liv til at kridte op til et af de bedste tidspunkter jeg nogensinde har haft. Intet andet end elsker at enhver fyr, der var med på turen, tak for de gode tider fyre.

Hvis nogen af ​​jer havde været kontrollere Cariboo hjemmeside, har du måske bemærket en mangel på daglige opdateringer. Vi prøvede vores bedste, men at få et klip på en iPhone, uploade det til Vimeo, og derefter e-maile det til tider bare ikke regne ud, hvornår du er på farten. Det første klip vi lægger sammen, Ian filmet en tredobbelt handlingsmenneske på 8 trappe jernbane / Hubba på Lloydminster park med Jon, Adam, og Jeremy iført sin specialfremstillede Cariboo tank top, men da han redigerede det sammen det endte kun uploade som denne :



Så dag 2 i Edmonton, ville vi skate for en halv time i den hylende vind, få pisset på af regn, og vent derefter ud af parken tørring op, når man drikker Cariboos på parkeringspladsen, hvor dette klip kom sammen:



Efter at vi filmede et par flere daglige klip, men altid løb ind i tekniske problemer eller manglende adgang til internettet, når de forsøger at uploade. Så den daglige klip slags faldt fra hinanden. Undskyld gutter, vi prøvede.

Men ikke at ærgre sig som på en given dag var der omkring 12 forskellige kameraer fra punktkilder og skud VXs bliver brugt til film. Ian er allerede indsamlet alle de optagelser, så en fuld video af vores tur vil eksistere før eller senere. (Sandsynligvis senere.) Hvad nu, vil jeg være udstationering op billeder fra hver dag af turen med jævne mellemrum, samt at forsøge at fange op på alle de going-ons i skate verden, mens jeg var væk.

Indlæg kan være temmelig sjældne selv. Vi have en af ​​de mest brændende varme somre jeg kan huske i lang tid i Saskatoon, og ærligt der er bare alt for sjovt lort skal gøres for at sidde foran en computerskærm, mens mine fingre snakke lort. Livet først, blogging sekund. Men hold øje med siden, jeg er sikker på noget, vil pisse mig af nok til at skrive about.you vil snart

Etiketter: , , ,